Heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Wij hebben hier onder een aantal veel gestelde vragen opgesteld. Mocht je vraag er niet tussenstaan, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij reageren op werkdagen binnen 1-2 uur.

magazijn hastamanana

Garantie en retouren

Bestelling retourneren

Heb je een bestelling geplaatst bij HastaManana en wil je deze terugsturen? Je kunt eenvoudig een retouraanvraag starten via deze pagina https://www.hastamanana.nl/retourneren/

Heb je nog vragen na aanleiding van deze pagina neem dan contact met ons op!

Mijn product is defect of incompleet geleverd

Het is vervelend als een product defect of incompleet is geleverd. Wij willen je vragen om contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Wellicht kunnen we het product omruilen en de missende onderdelen naleveren.

Bestelling annuleren

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Zie je af van je bestelling? Als het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij in de meeste gevallen de bestelling annuleren. Neem contact met ons op en dan helpen wij je graag verder!

Mijn bestelling is al onderweg, kan ik het nog annuleren?
Als jouw bestelling is klaargezet voor verzending of al onderweg is, kunnen wij deze niet meer annuleren. Je kan het product weigeren aan de deur, zodat de bestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je kan de besteling ook aannemen en retourneren in één van onze winkels of opsturen naar ons magazijn. Lees hier hoe je jouw product retour kan sturen. Wordt of is jouw bestelling bezorgd bij een PostNL-punt? Als de bestelling na 14 dagen nog niet is afgehaald, wordt het pakket retour gestuurd naar ons magazijn. Ook kan je bij het PostNL-punt laten weten dat je het product wenst te retourneren, zodat zij het direct terug kunnen sturen.

Betalen

Betaalmogelijkheden

HastaManana biedt uiteraard meerdere betaalmethodes aan. Bij ons kun je betalen met o.a. iDeal, Klarna (Achteraf Betalen), PayPal, Visa, Mastercard, Bancontact en via overboeking.

Staat je favoriete betaalmethode er niet tussen? Laat het ons dan weten.

Kan ik later betalen?

Ja! Wij begrijpen dat je eerst wilt ontvangen en dan pas wilt betalen. Wij maken gebruik van Klarna, als je bij het afrekenen voor deze methode kiest dan kun je kosteloos achteraf betalen

Betaling mislukt

Als je betaling is mislukt dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen of contact met ons opnemen, wij kijken dan samen naar een oplossing.

Vragen over verzending

Wanneer is mijn pakketje binnen?

Heb je een bestelling bij ons geplaatst of wil je een bestelling plaatsen? Bij elk product staat de exacte levertijd vermeld. Is een product op voorraad? Dan verzenden wij je bestelling op werkdagen tot 23:00.

Verzenden jullie ook naar België?

Ja, wij versturen ook onze producten naar België. Wij hebben daarom ook in ons betaalsysteem Bancontact/Mister Cash opgenomen.

Algemene vragen

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

hastamanana.nl is onderdeel van GeBoWeb B.V. en dit zijn onze gegevens:

GeBoWeb B.V.
Keizersgracht 391 A
1016EJ Amsterdam
KVK: 75925737
BTW: NL860444077B01

Let op! Bovenstaand adres is geen retouradres en bezoek is enkel op afspraak mogelijk.

Zakelijk bestellen

Heb je een product gezien waar je meer dan 15 stuks van wil afnemen? Neem dan contact met ons op, samen kijken wij naar de mogelijkheden

Waar kan ik een beoordeling plaasten?

Wij verzamelen beoordelingen op TrustPilot en ReviewSpot ben je tevreden over onze service? Beoordeel ons via een van bovenstaande links (of allebei), wij lezen alle beoordelingen dus ook die van jou! Ben je niet tevreden? Neem dan eerst contact met ons op, voor een oplossing!