Retourneren bij GeBoWeb - Hastamanana

Wij hebben er alles aangedaan… maar het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je aankoop. Wil je iets ruilen of retourneren, volg dan deze stappen… Bij HastaManana kun je aankoop gratis retourneren, wil je hier gebruik van maken? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail op klantenservice@hastamanana.nl hier onder een voorbeeld e-mail die je naar ons kunt sturen.

Voorbeeld e-mail
Onderwerp: Bestelling “bestelnummer” retourneren
Inhoud: 

Beste Klantenservice,

Ik ben “niet tevreden/heb mij bedacht” en wil graag mijn bestelling retourneren.
Mijn bestelnummer is: “OHM12345”

Graag ontvang ik een retourlink.

Met vriendelijke groet,

“je naam”

Na dat deze email is verzonden volg onderstaande instructies, je ontvangt van ons automatisch een een retourlink om de bestelling te retourneren. Heb je via een platform besteld? Bijvoorbeeld Bol.com, Blokker, VD.nl, Homedeco etc. Dan loopt de retour procedure via het platform maar is het wel verplicht om het onderstaande retourformulier in te vullen

1. Download en print het Modelformulier voor herroeping GeBoWeb B.V. (klik hier)
2. Heb je geen printer? Maak dan een handgeschreven brief met de volgende gegevens:

Gegevens:
– Ordernummer
– Naam
– Postcode + woonplaats
– Datum

Reden van retour:
– Het artikel is kapot of beschadigd o Verkeerd besteld
– Verkeerd geleverd
– Voldoet niet aan mijn verwachting, omdat:

Wat wilt u:
– Teruggave van geld
– Omruilen voor (vermeld hier Art.nr.):
– Vervanging van artikel
– Anders, namelijk:

2. Het artikel inpakken in de een doos of zak, indien je stickers op de verpakking van het product plakt kunnen wij het aankoopbedrag helaas niet geheel crediteren.

– Vul het Modelformulier voor herroeping GeBoWeb B.V. compleet in, heb je vragen neem dan contact met ons op.

3. Verzend het pakket

Indien je deze retourinstructies niet wil gebruiken kunnen wij de retour mogelijk niet goed verwerken en levert het vertraging op. Gratis retourneren is alleen mogelijk als je onze retourinstructies volgt, stuur je het terug op eigen initiatief dan kunnen wij de retourkosten niet vergoeden.

* Een beschadigd artikel of een artikelklacht is geen regulier retour! 
Neem in dit geval eerst contact met ons op via info@hastamanana.nl


* Artikelen netjes verpakt met de originele zakjes erbij retour sturen, uiteraard onbeschadigd en ongebruikt/gewassen.

Natuurlijk kun je ook bellen of mailen als wij je ergens mee kunnen helpen. E-mail: info@hastamanana.nl